Rinkodara
“ „Sistemiškas, nuoseklus darbas su gamintoju ir produktais, siekiant pristatyti stipriausias jų savybes ir šitaip pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį.“ Rimtė, produktų vadovė, įmonėje dirbanti daugiau kaip metus
Pardavimai
“ „Pardavimas – tai prekių platinimas, matomumas parduotuvėje, vieta parduotuvėje ir santykiai.“ Daumantas, pardavimo skyriaus vadovas, įmonėje dirbantis daugiau kaip 2 metus
Logistika
“ „Visada pristatyta laiku.“ Kęstutis, produktų vadovas, įmonėje dirbantis daugiau kaip 3 metus
Prekių priežiūra lentynose
“ „Asmeninis dėmesys kiekvienam asortimento vienetui (SKU).“ Jurijs, Pagrindinių klientų vadovas, įmonėje dirbantis daugiau kaip metus
Patyrusi mūsų komanda žino, kaip rinkoje pristatyti prekės ženklus ir sėkmingai padidinti jų pardavimą, išryškinus išskirtinę jų vertę. Per pastaruosius 29 metus rinkoje pristatėme daugiau kaip 100 prekės ženklų. Kvalifikuotos saldumynų, užkandžių, kūdikių maisto, kosmetikos, burnos priežiūros ir daugelio kitų sričių žinios padeda mums nustatyti efektyviausias rinkodaros ir pardavimo priemones. Mes suprantame, kad svarbiausia – prekės ženklo vertės įtvirtinimas vartotojų sąmonėje.
Mūsų pardavimo komanda dirba visose Baltijos šalyse. Sklandų darbą su didžiaisiais prekybos tinklais ir tradicinėmis mažmeninės prekybos parduotuvėmis užtikriname ilgalaikėmis bendradarbiavimo sutartimis. Turime sukaupę išskirtinės darbo su masinio pardavimo kanalais bei vaistinėmis patirties. Teisingas prekių išskirstymas, pardavimo kanalai ir veiksena prekybos vietose leidžia mums pritraukti ir paskatinti galutinį vartotoją pirkti mūsų platinamus produktus.
Logistika – tai prekių sandėliavimas, paruošimas (ženklinimas, surinkimas) ir pristatymas klientams. Mums svarbiausia patikimumas.
Mūsų vadybininkų komanda naudojasi naujausiomis technologijomis, kad užtikrintų savalaikį ir kokybišką susitarimų tarp prekybos tinklo ir gamintojo dėl prekydėstos įvykdymą. Sukaupę ilgalaikę šios srities patirtį dirbame kokybiškai ir greitai.
rinkos apžvalga,
tyrimai ir analizė
produktų pristatymo rinkoje
plano sudarymas ir vystymo
strategija
produktų asortimento
formavimas
produktų kainodaros
formavimas
derybos su pagrindiniais
klientais
platinimo ir matomumo
lentynose tikslų suformavimas
bei kategorijų valdymas
reklamos kampanijų
bei pardavimų skatinimo akcijų
organizavimas
sandėlio atsargų ir
apyvartos kontrolė,
užsakymai, prognozės ir
ataskaitos
nuolatinis ir glaudus bendradarbiavimas su partneriais, siekiant maksimaliai įgyvendinti produktų rinkodaros ir pardavimo planus
tiekimo sutarčių sudarymas su prekybos tinklais ir tradiciniais mažmenininkais
pardavimo skatinimo veiksmų derinimas, įgyvendinimas ir kontrolė prekybos tinkluose ir tradicinės (mažmeninės) prekybos vietose
pagrindinių susitarimų su prekybos tinklais dėl prekių asortimento ir išdėstymo derinimas, įgyvendinimas ir kontrolė prekybos tinklų parduotuvėse
užsakymų pateikimas ir vykdymas, naudojant šiuolaikines technologijos sistemas ir įrankius, įgyvendinamas visame Baltijos šalių regione per 24 valandas
periodiškas suderintų ataskaitų apie prekių asortimentą, jų išdėstymo kokybę, akcijų vykdymą rengimas ir pateikimas
klientų atsiskaitymų
kontrolė
operatyvus prekių kiekio ir galiojimo terminų tikrinimas bei savalaikis optimizavimas
kliento krovinių
pristatymas į sandėlį
atvežtų krovinių
detalus patikrinimas
trumpalaikis ar ilgalaikis sandėliavimas
šildomame aukštuminiame
sandėlyje
prekių
ženklinimas
perpakavimas,
akcijinių pakuočių gamyba
prekių
surinkimas
siuntų komplektavimas,
parengimas transportuoti
saugomų prekių atsargų apskaita pagal datą, partiją
periodiškas prekių atsargų
inventorizavimas
klientams sudaroma galimybė internetu sekti savo prekių kiekį sandėlyje bei jų judėjimą
siuntų pristatymas
per 1–2 darbo dienas
visose Baltijos šalyse
puikūs prekių išdėstymo priežiūros ir kategorijų valdymo įgūdžiai ir žinios
lankstus prekybos taškų lankymo grafiko koregavimas pagal produktų sezoniškumo, akcijų, naujienų pristatymo, platinimo padidinimo poreikius ir kitus tikslus
prekių lentynų auditas: operatyvus išsamios informacijos apie prekių likutį, prekių išdėstymą, susitarimų įgyvendinimą, konkurentus bei kitus rodiklius prekybos taške pateikimas tiek skaičiais, tiek nuotraukomis
pardavimo akcijų vykdymas, užtikrinant savalaikį produktų išskirstymą, išdėstymą ir apipavidalinimą
plati ir tikslinga mažmeninės prekybos tinklo aprėptis
pagrindinių susitarimų su prekybos tinklais dėl prekių asortimento ir išdėstymo įgyvendinimas prekybos tinklų parduotuvėse
prekių išdėstymas mažmeninės prekybos vietose, užtikrinant optimalų prekių kiekį ir matomumą